Teknik Memulakan Perniagaan Internet Dengan Percuma

Assalamualaikum dan salam hormat,


Pada pagi ini, saya ingin berkongsikan bersama anda teknik atau kaedah yang confirm 

menjadi untuk memulakan perniagaan internet bagi yang ingin menceburkan diri dalam 

bidang perniagaan internet.


Pertama sekali, anda perlukan modal untuk memulakan perniagaan anda. Tidak kira lah 

sama ada anda ingin menceburkan diri dalam bidang affiliate atau dropship. Hal ini lebih 

efisien jika anda lakukan pemasaran yakni berbayar.


Bagaimana kita boleh dapatkan modal untuk mulakan perniagaan internet ini?


Pertama sekali, saya cadangkan anda untuk memulakan perniagaan dengan menawarkan 

servis yang anda pakar dalam bidang tersebut. Sebagai contoh, jika anda pakar dalam 

bidang grafik dan design.Anda boleh tawarkan kepakaran anda untuk mencipta logo, 

mencipta timeline cover untuk fanpage, membina blog atau website.


Persoalan sekarang, di mana kita boleh tawarkan khidmat kita semua ini? Kalau pasaran 

kita kecil dan tidak luas, biarlah skil dan teknik kita hebat sekalipun memang tiada guna 

sebab tiada pembeli atau prospek.


Saya amat sarankan anda untuk mencuba untuk listingkan servis atau khidmat anda 

di Murahnya.my saya sendiri memulakan empayar perniagaan saya dengan 

meletakkan servis saya di Murahnya.my.



Oleh itu, kita dapat mulakan apa-apa perniagaan kita dengan pendapatan yang kita 

peroleh daripada Murahnya.my. Hal ini ibarat seperti kita tidak menggunakan wang 

sendiri untuk melabur dalam perniagaan kita.


Pada post yang seterusnya, saya akan cuba berkongsi bersama anda bagaimana 

menggunakan kaedah saya, Teknik Mudah Jana Pendapatan Dengan 

Murahnya.my dalam menjana wang daripada Murahnya.my . Jangan bimbang. 

PERCUMA SAHAJA.

Sekian sahaja perkongsian untuk hari ini untuk hari ini. Sebarang pertanyaan boleh 

komen di bawah.



nazmizakaria.blogspot.com 


Mendoakan Kejayaan Anda!


Terima Kasih Saudara Aiman


No comments:

Post a Comment