Rahsia & Panduan Bina Produk Jenama Sendiri Terbongkar

Salam dan selamat sejahtera pembaca blog
NZ

Pernah baca entry nz mengenai

Towkey Produk Sendiri! Wow! ?


Jika belum baca silakan baca dan lihat-lihat yek.
Klik jer perkataan Towkey tue.

Sebenarnya bukan apa nz suruh baca.. pada akhir
ayat dalam entry 

Towkey Produk Sendiri! Wow!

nz ada kata "HARGA GEMPAK"

Ya Harga sangat gempak.. tapi apakan daya sekarang sudah tidak 
gempak!

Berapa harga gempak ketika itu???
Harga yang diletakkan oleh sahabat saya 
Mohd Ilham hanya sebnayk RM10!!!

Wow mana ada orng jual ebook RM10. Maaf ebook beliau
bukan calang-calang ebook yek!.

Sekarang harga sudah RM30....
Hanya beberapa minggu launching..

So disini pesanan saya pada pembaca blog nz 
bacalah maklumat yang ingin disampaikan oleh
Mohd Ilham ini. 
Klik sini  --> Towkey Produk Sendiri! Wow!

kerana saya yakin mimpi anda akan menjadi kenyataan!
Ya kenyataan yang anda tak pernah bayangkan..

InsyaAllah hanya laburkan sedikit wang untuk ambil
Ilmu  Towkey Produk Sendiri! Wow!
yang amat bermanfaat untuk keluarga dan diri anda.

Saya rasa shbt saya Mohd Ilham akan naikkan lagi "HARGA"
kepada yang lebih "SUPERB"

Jadi jangan terlepas jika anda sudah terlepas untuk membelinya
Towkey Produk Sendiri! Wow!
dengan harga RM10 ..

Klik sini --> Towkey Produk Sendiri! Wow!
@

Dapatkan Terus Dari Sini --> http://bit.ly/buatproduksendiri


Sekian Terima Kasih
Nazmi Zakaria

No comments:

Post a Comment