Penting Jika Anda Menggunakan Gmail! - Urgent If U use Gmail!

Salam dan selamat sejahtera ,

Pagi indah ini/ 21 ramadhan / 30/7/2013 saya akan beritahu salah satu problem yang dihadapi oleh

promoter yang menggunakan service email marketing (pemasaran email).

Masalah yang dihadapi sekarang ialah google telah bertindak KEJAM!!!





Google telah menukarkan setting mereka kepada 3 pilihan iaitu

Primary Message

Social Message 

Promotion Message

Jadi untuk membolehkan pemasaran email anda sentiasa dibuka oleh pelanggan anda anda perlu

memastikan email yang dihantar memasuki email "Primary message"

Jadi email anda yang dihantar akan sentiasa di lihat dan dibaca oleh pelanggan anda..

Bagaimana cara untuk setting supaya email sentiasa didalam "Primary Message" ?

Sila guna ayat dibawah

Copy dan paste kan kedalam "BULK MESSAGE" @ "FOLLOW UP" message anda.

Bahasa inggeris


Hey, it's (yourname)...
 
I've got a REALLY important message or Gmail users..
 
Google/Gmail is trying to control you!
 
Read this:
 
GMAIL USERS: Google thinks they are making us more productive with Gmail's new default organizing system, but they are living in a fool's paradise. Dictating how things should be filtered in our inboxes is digital despotism, a form of technical tyranny where a company decides where our subscriptions should be sorted and how much focus they deserve. 
 
When I subscribe to things, especially training from people who I follow and learn from, I want to see them in my inbox, not filtered by an algorithm some kid at Google decided he or she prefers it. Besides, no default interface designed for the masses is going to make us more productive. 
 
For productivity is about how we handle our overall life agenda not just our inbox. If you receive emails from me and want to ensure you get my training emails and videos in the future, including all my announcements giving away my books and programs, then take immediate action:
 
1. Open your Gmail and notice the new "tabbing" setup.
2. Click the "Promotions" tab.
3. Look for any emails from me. If you see one, drag it to the "Primary" folder.
4. A question will pop up asking if you want this done automatically in the future. Click YES.
 
I really appreciate your help on this. I want to stay in touch!
 
Personally, I'm not allowing them to control my inbox. If you want to completely remove these new tabs - I sure did - then:
 
1. Go to the Settings box in the upper right hand corner of your inbox and choose "Settings."
2. Click on the "Inbox" tab, then unselect all categories except "Primary."
 
If you have your own subscribers and friends lists, then you might want to tell them about this. Otherwise, your emails to them will likely be buried in the Promotions tab and they won't see them. Boo Google, boo on you!

(yourname)


Bahasa Melayu


Salam ceria,
Email ini adalah untuk anda yang subscribe email tips dari saya yang menggunakan akaun Gmail sahaja. Saya pasti anda perasan bahawa Gmail telah berubah setting tanpa kebenaran anda. Ia mungkin akan salah menapis e-mel saya kepada Anda selepas ini. : (
Jadi, jika anda ingin memastikan anda mendapat e-mel tips dan maklumat dari saya pada masa depan, termasuk semua pengumuman saya memberikan ebook, bukud an program saya, maka anda perlu melakukan perkara ini SEKARANG! :
1. Buka akaun Gmail anda dan anda akan nampak "tabbing" baru.
2. Klik tab "Promotion".
3. Carilah mana-mana e-mel daripada saya. Jika anda melihat satu, tarik ke folder "Primary".
4. Soalan yang akan muncul bertanya jika anda mahu ini dilakukan secara automatik pada masa depan. Klik YES.
Saya benar-benar menghargai bantuan anda dalam perkara ini. Saya mahu untuk sentiasa memberikan maklumat berguna kaepada Anda.
Google fikir mereka dapat jadikan pengguna lebih produkti fdengan sistem baru yang mereka kenalkan, tetapi mereka hanya memandai-mandai dan syok sendiri. Menetapkan bagaimana perkara yang perlu ditapis dalam inbox email kita, ia adalah kezaliman digital, satu bentuk kezaliman teknikal di mana Google memutuskan bagi pihak kita dimana berita yang kita sendiri subscribe. Apabila saya subscribe kepada perkara-perkara, terutamanya latihan dari orang-orang yang saya ikuti dan belajar daripada, saya mahu melihat mereka dalam inbox saya, tidak ditapis oleh algoritma beberapa "kononnya pakarlah sangat" di Google membuat keputusan untuk kita. Meningkatkan produktiviti adalah tentang bagaimana kita mengendalikan agenda kehidupan kita secara keseluruhan bukan sahaja inbox email kita.
Secara peribadi, saya tidak membenarkan mereka untuk mengawal email saya.Jika anda mahu untuk membuang sepenuhnya tab ini baru - Saya pasti tidak - maka:
1. Pergi ke kotak Setting (icon roda) di sudut kanan atas peti masuk anda dan pilih "Setting".
2. Klik pada tab "Inbox", uncheck semua kategori kecuali "Primary"
Jika Anda mempunyai subscriber anda sendiri dans senarai kawan-kawan, maka anda mungkin mahu untuk memberitahu mereka tentang perkara ini. Jika tidak, email anda kepada mereka mungkin akan dimasukkan di tab "Promotion" dan mereka tidak akan dapat membaca email dari anda. Terukkan?
Saya mahu terus kekal berhubung dengan Anda, dan jika anda sendiri memilih untuk melanggan maka ia tidak seharusnya menjad ikeputusan Google untuk anda tidak mendapat email dari saya!
Terima kasih sekali lagi, saya sedia membantu anda mengenai perkara ini jika anda menghadapi sebarang masalah.
Ikhlas,
<NamaAnda>

p/s: silabuattindakan di atas, banyaklagimaklumatyang sayainginkongsikandengananda

Ok selesai sudah diharap dengan perkongsian ini dapat membantu anda terutama yang menggunakan pemasaran email sebagai sumber utama.

Semoga berjaya dan berhasil.!

P/s: Sebagai tanda terima kasih sudi-sudi "LIKE" website yang saya bawakan ini -->

http://socialmediabar.com/gaji-pencen


No comments:

Post a Comment