Alhamdulillah Syukur Rezeki Ramadhan

Alhamdulillah..  heheh

Salam dan selamat sejahtera ..

Syukur dengan bisnes yang baru saya sertai ini iaitu Bisnes Tune Talk Tone Excel telah memberikan saya

sedikit komisen dan bonus. Cer Tengok gambar bawah .. Klik lah bagi BESor sikit :)





Bisnes ni saya buat bisnes sampingan .. yer lah saya nie mahasiswa lagi ..

Nak buat bisnes modal ribu-ribu dengan kekangan masa yang terhad rugi pulak modal yang nk dilabur kan .. 
ye dok ???

Ha setujukan .. ;)

Jadi bisnes ini saya buat sebab terdetik dari hati lah .. selama ni saya pakai handphone tapi dah berapa 

RIBU habis dengan TOPUP.. asyik-asyik TOPUP jer .. duit keluar dan duit MASUK xde!!!

Betul tak ??? Ya! So bila mikir panjang sedar .. dari saya TOPUP saja baik saya TOUPU DAPAT 

FAEDAH.. macam R. Kiyosaki cakap biar ade aset jangan liabiti.. betul ke tak ?? kalau salah tolong 

perbetulkan.. almaklumlah baru nak belajar selok belok nak jadi JUTAWAN ni .. hehehe (malunyeeerrr)

Jadi bisnes tune talk tone excel yang saya bat nie adalah bisnes mempromosikan kad sim tone excel supaya 

kawan-kawan/ kuarga/ saudara guna sim kad ni.

uihhh FADAH dia jangan tanya lahhh .. BANYAKK OOOO ... saya nak terang satu-satu pon tak larat nak 

terang aiiihhhh.. Jom sahabat-sahabat baca dekat SINI --> KLIK SINI

Dah BACA ???

Alhamdulillah .. sahabat-sahabat blog saya nie sume orang baik2 .. ade kesederan .. Terima Kasih sebab 

sudi BACA yek..  kalau yang belum baca lah yekk :)

So sampai sini jerr saya nak kongsi REZEKI BULAN RAMADHAN NI ... 

Yang selebihnya saya biarkan anda baca di pautan "KLIK SINI" di atas atau boleh juga anda sume layari 

website di bawah nie :) . Ohh terlupe.. bawah nie ade la sikit kisah pendek .. so renung-renungkan :)

Banyak beza suri rumah dulu dengan suri rumah sekarang. Kalau dulu, suri rumah hanya dilihat sebagai orang yang tidak menjana pendapatan. Hanya mengharapkan duit suami sahaja. Amat dikesali apabila berlaku sesuatu kepada suami jika hilang mata pencarian. Akhirnya, kedaifan yang menimpa. Suri rumah sekarang jangan dipandang rendah. Dengan Internet, tidak mustahil mereka memperolehi pendapatan puluhan ribu sebulan hanya di rumah. Kalah orang makan gaji. Entah- entah income suami pun kalah. Bagaimana caranya???



Langkah 1:
‪#‎Dapatkan‬ sim kad tone excel dengan saya [Call--> 0134958043 Nazmi]@ di website ini
--> http://toneexcel.biz/orderinside.php?id=134386

Langkah 2: Aktifkan Sim Kad
Sim Kad akan dihantar ‪#‎TERUS‬ ke rumah anda
--> http://toneexcel.biz/aktif.php?id=134386

Langkah 3:
Cara dapatkan website seperti saya untuk promosi
--> http://toneexcel.biz/replicate.php?id=134386

Terima Kasih :)

Like sini --> ♥ https://www.facebook.com/TuneTalkToneExcelBisnes



No comments:

Post a Comment