Cara letak like fan page facebook di blog, Update TERBARU!!!

"cara letak like fan page facebook di blog" TERBARU!!! 

UPDATE TERBARU KERANA SETTING BLOGSPOT DAN FACEBOOK SUDAH BANYAK BERTUKAR 

Salam dan selamat sejahtera

Kali ni nak update 

"cara letak like fan page facebook di blog"

Sebab ramai sangat yang dok ngadu nie.

x boleh lah buat .. dah ikut la sume cara yang di ajar.

ha ni tengok ape kata yang tak boleh buat .



Klik bagi besar.


Sebab ape saya like???

Hahah sebb saya suke masalah .. ambil masalah orang dan selesaikannya! bagi orang lain senang.. 

Ha ni saya nak tolonglah .

Ok langkah pertama:


Log in facebook anda 

Buka facebook fan page anda di tab yang baru . (open in new tab)

Seperti ini 


SILA COPY ALAMAT URL FAN PAGE ANDA (PENTING!!!)

MACM NIE




Langkah Ke 2

Masuk link ini --> 


atau klik kat --> SINI <--
akan nampak gambar mcm nie


Langkah Ke 3

PASTEKAN ALAMAT URL FAN PAGE ANDA YANG TELAH DI COPY

MACM NIE


SETELAH DIGANTI (PASTE)


setelah melakukan step ini .

Sila tekan "GET CODE" sebanyak 2 KALI

Kali PERTAMA tekan, sila padam dan TEKAN SEKALI LAGI

SAYA INGATKAN SEBANYAK 2 KALI

akan jadi macm ni dan ubah setting dari 292 ke 250 .

ini kerana blogspot sesuai untuk 250 dan akan nampak menarik .. kalau nak 292 teruskan .. terserah kpd 

diri sendiri mengikut saiz yang diperlukan.


Langkah ke 4

Sila tekan "GET CODE"


Sila copy kod pertama terlebih dahulu . sebelum copy kod kedua.

Buka Blogspot anda dan pergi ke halaman "html/javascript"



paste kan kod pertama dan kod kedua





Selesai!!! Yae!! Boleh klik Lihat Blog Anda :)

:D Semoga Berjaya!


Saya harapkan Anda Sudi "LIKE" FANPAGE SAYA , sebagai tanda TERIMA KASIH 

DARIPADA ANDA. 

SEKIAN.

Ikhlas 
Nazmi Zakaria






IKLAN

Towkey Produk Sendiri! Wow!


Anda ada cita-cita untuk hasilkan produk
jenama sendiri?

Klik Gambar Di Bawah untuk
DOWNLOAD PERCUMA





No comments:

Post a Comment