Rm8,580 DALAM 6 Hari! APA RAHSINYA?


Apa Rahsia Sahabat Saya Sehingga Menjana Rm8,580 6 Hari..

Hari ini saya nak berkongsi, rahsia sahbt saya menjana Rm8,580 6 Hari

dalam satu program affiliate yang shbt saya sertai pada 25/10/2014 
dan berjaya menduduki tempat 4





ok,


Sebenarnya, menjana pendapatan di internet tak sesusah mana,
jika anda tahu apa yang perlu dilakukan

Rahsia sahabat saya adalah melalui pemasaran email iaitu 

"kumpul senarai pelanggan, sebelum kita menjualnya"

Maksudnya, sebelum produk itu dilancarkan sahabat saya sudah
mula mengumpul senarai pelanggan yang berminat
kemudian jaga, dapatkan kepercayaan mereka,

Jika anda masih baru,mungkin susah sikit nak paham,

Dulu, sahabat saya pun sama..

Tetapi selepas itu, sahabat saya bertemu dengan usahawan yang telah berjaya,
sahabat saya berkata, "Tuan saya nak belajar pemasaran email"

Usahawan itu berkata "Boleh, tapi anda tahu apa itu affiliate?"
sahabat saya hanya boleh menjawab "Tidak Tahu" sebab sahabat saya masih baru

Mereka terus berbual..

Jadi dari perbualan itu, sahabat saya mula paham apa yang beliau katakan,
Berjaya dengan langkah demi langkah..

Oleh itu ANDA jika ingin menjana pendapatan seperti di atas,


PAKEJ FORMULA PENDAPATAN AFFILIATES mengajar anda basic affiliate, advance affiliate (Pemasaran email),

Jadi saya, harap Adnda paham apa yang saya maksudkan..
Belajar dengan cara yang betul..

Semoga perkongsian ini membantu dapat membantu Anda
membuat keputusan..



Terima Kasih


PS: Formula Pendapatan Affiliate akan bantu apa yang perlu dilakukan kelak..




No comments:

Post a Comment