RAHSIA 5 ANGKA SEBULAN:

Salam dan selamat sejahtera perkongsian ini
dari sahabat nz

10 tahun yang lalu, salah seorang mentor 
saya pernah berkata:
"Fortune favors the prepared mind"
Ungkapan tersebut membuatkan saya terfikir sejenak.
Pada masa tu, saya sangat miskin.
Gaji saya pada masa tu cuma RM 400 walaupun 
saya merupakan graduan salah sebuah universiti ternama di Malaysia.

Sekarang, saya bersyukur kerana pendapatan 
saya jauh lebih besar dari RM 400 (Hint: 5 angka sebulan). 

Takde apa2 yang sangat special tentang saya cuma, 
saya telah mengambil INISIATIF untuk meningkatkan I
LMU dan memperkembangkan MINDA sehingga ianya 
telah bersedia untuk menerima DUIT yang lebih banyak.
Hint: Ini rahsia saya: http://bit.ly/buatduitforex

Persediaan adalah kunci kepada KEJAYAAN. 
Persediaan yang rapi akan membawa anda jauh.

Soalan: Berminat untuk mendapat "gaji" sebanyak 5 angka sebulan?

Jika berminat, apakah yang anda lakukan sekarang 
untuk mencapai objektif anda?

Hidup dan pendapatan anda tak akan berubah 
jika FIKIRAN anda tak berubah...

Untuk berubah, anda perlu memperoleh ILMU YANG TEPAT.
Fikir-fikirkan lah...

P.S. Formula "Gaji" 5 Angka => Forex..
Jika anda berminat, anda boleh belajar forex kat sini: http://bit.ly/buatduitforex


Ikhlas 

No comments:

Post a Comment